Køge fysioterapi er en klinik, der har eksisteret i mange år. Vi skriver historie helt tilbage i midt  70’erne. Dét gør os til den ældste fysioterapi klinik i Køge. Vi har alle dage været i besiddelse af vores fantastiske beliggenhed tæt på torvet i hjertet af Køge.

Vi bestræber os på at give hver enkel skade- og smerteramte en fantastisk oplevelse. Vores nøgleord er tillid og nærvær. Vi vil gennem vores høje faglighed sikre os kvalitet, men vi imødekommer bestemt også  vores kunder i øjenhøjde.

Vores vision er, at alle skal føle sig hørt og set. Vi sammensætter behandlinger og forløb, der er i overensstemmelse med den enkelte. Vi er ikke kun interesseret i skaden og årsagen. Vi er interesserede i at lytte til det hele menneske.

I Køge Fysioterapi og Osteopati står vi klar med hænderne skruet rigtigt på. Vi tilbyder en god behandling og en høj faglighed. Alt sammen kan lade sig gøre gennem nærvær og tillid. Er du i tvivl om en behandlingsform, smerte eller skade, så kan du til enhver tid kontakte os.

Anders Jensen

Mikkel Pedersen

Lene Agerholm

Pia Gottschau