Vi behandler helhedsorienteret. Vores osteopater er uddannede, registrerede og autoriserede.

Osteopati er et godt tilbud til dig, der har forsøgt med gentagende behandlinger hos massør, zoneterapeut, fysioterapeut eller kiropraktor uden en tilfredsstillende bedring. Osteopati er en international anerkendt og manuel behandlingsform, baseret på traditionelle sundhedsvidenskabelige fag, som f.eks. anatomi, neurologi, fysiologi, biomekanik, embryologi og patologi.

Osteopater benytter sig af manuelle teknikker til at stille diagnose og give behandling, med det formål for øje at hjælpe kroppen til optimal funktion og sundhedstilstand. Der tages afsæt i dybdegående teoretisk viden om kroppen, samt en forståelse for at mennesket er en helhed, hvilket vil sige at struktur og funktion påvirker hinanden.

Er du i tvivl om noget, kan du altid kontakte os. Vi ser frem til at hjælpe dig med din skade!

Vi behandler bl.a.:

• Hovedpine
  • Rygsmerter
  • Skulderproblemer
  • Tennisalbue
  • Bækkensmerter
  • Hofteproblemer
  • Knæsmerter
  • Menstruationssmerter
  • Reflux (sure opstød)
  • Kolik
  • Svimmelhed

Vores osteopater står klar til at hjælpe dig med en helhedsorienteret behandlingsform. Osteopatens hensigt er at finde årsagen til symptomet og behandle denne. Derfor vil din osteopat sætte sig grundigt ind i din sygdoms- eller skadeshistorie. Osteopaten vil udføre relevante undersøgelser til at diagnoticere eventuelle spændinger i led, muskler, bindevæv, nervesystemet og kredsløbet. Det er ikke ualmindeligt at årsagen til problemet ligger placeret et andet sted, end der hvor smerterne eller symptomerne opleves. Osteopater behandler således mange forskellige sundhedsproblemer og skader.

Formålet med den osteopatiske behandling vil være at optimere funktionerne i din krop, da alle kroppens strukturer påvirker hinanden og er afhængige af hinanden. Osteopaten behandler derfor både symptomer og selve årsagen. Behandlingen, der er individualiseret og blid, egner sig til mennesker i alle aldre. En normal behandling varer ca. 30-45 min. Første konsultation varer ca. 60 min.Vores osteopater rådgiver dig omkring, hvilke værktøjer og øvelser, som vil være gavnlige for dig. Det gør vi, så du på bedste vis kan fastholde en optimal funktion, hvor din krop er i balance. Tag kontakt og få din første konsultation.

Osteopati

Tilskud fra den offentlige sygesikring ved henvisning fra læge eller sygehus. Tilskud fra sygeforsikringen Danmark v. medlemskab
Tilskudberettiget fra off. og Sygeforsikring Danmark

Første konsultation